دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش طلایی: مینیسک و رباط پای یزدانی پاره شده است/ بدشانسی دو مدال ما را گرفت

ورزش

طلایی: مینیسک و رباط پای یزدانی پاره شده است/ بدشانسی دو مدال ما را گرفت

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به مصدومیت رضا یزدانی که مانع از مبارزه کامل وی مقابل حریف اوکراینی در مرحله نیمه نهایی بازی‏های المپیک شد، گفت: ظاهرا مینسک و رباط پای یزدانی پاره شده اما سعی می‏کنیم او را برای مدال برنز آماده کنیم.

nike-dunk-low-coast-uncl | Dialadogwash - Women's shoes - Footwear NIKE - nike air jordans vi 6 mens silver rings black gold - Sneakers - Low shoes , Nike Air Max Bolt CU4152 001 Black/White/Black

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، محمد طلایی پس از اینکه رضا یزدانی در دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک از ادامه مسابقه برابر حریف اوکراینی بازماند، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این بدشانسی بزرگی برای یزدانی بود که با وجود آمادگی و مبارزات خوبی که داشت، به خاطر مصدومیت نتوانست مبارزه خود را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه احساس می‎کنم مینیسک و رباط پای یزدانی پاره شده است، خاطرنشان کرد: البته تلاش می‏کنیم بتوانیم با فیکس کردن وضعیت یزدانی، او را برای مرحله رده بندی و کسب مدال برنز آماده کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه این تیم با بدشانسی از دستیابی به دو مدال بازماند، خاطرنشان کرد: رحیمی و تقوی می‌توانستند در این دوره بازی‎های المپیک مدال‌آور شوند اما با بدشانسی مواجه شدند.

طلایی در مورد مهدی تقوی که صبح امروز یکشنبه از صعود به مراحل بالاتر رقابت‎های وزن 66 کیلوگرم بازماند، تصریح کرد: مبارزه اول تقوی ساعت 8:30 برگزار شد. آن زمان، ساعت مناسبی برای تقوی نبود. در آن ساعت که ساعت زیادی از ساعت خواب تقوی نمی‎گذشت، وی نمی‏توانست مبارزه خوبی داشته باشد اگرچه خیلی تلاش کرد. بدن تقوی در آن ساعت کپ کرده بود و هنوز برای مبارزه آماده نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب روز پایانی بازی‏های المپیک لندن، امروز در مسابقات کشتی آزاد مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم اولین مبارزه خودرا واگذار کرد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند. رضا یزدانی نیز در دیدار مرحله نیمه نهایی  به دلیل آسیب دیدگی از ادامه مسابقه برابر حریف اوکراینی بازماند و نتوانست به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه