دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پارگی رباط، یزدانی را از مسابقات کنار گذاشت/ پرونده کاروان ورزش ایران بسته شد

ورزش

پارگی رباط، یزدانی را از مسابقات کنار گذاشت/ پرونده کاروان ورزش ایران بسته شد

کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم ایران که به خاطر مصدومیت نتوانست مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد المپیک را به پایان برساند، از حضور در ادامه مبارزات برای رسیدن به مدال برنز بازماند تا کاروان ورزش ایران با کسب 12 مدال به کار خود در المپیک سی‌ام پایان دهد.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، رضا یزدانی که پس از شکست گادیسوف روسی و همچنین برتری مقابل کشتی‌گیر آذربایجانی برابر حریف اوکراینی بسیار امیدوار بود به دیدار فینال وزن 96 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک راه پیدا کند، در مرحله نیمه نهایی مسابقات مصدوم شد. یزدانی هر چند تلاش کرد به مبارزه‌اش با کشتی گیر اوکراینی ادامه دهد اما مصدومیت شدید زانو که از قبل وجود داشته، او را از ادامه کار منصرف کرد.

 

پس از این مبارزه، یزدانی با ویلچر به مرکز پزشکی مستقر در مجموعه ورزشی "اکسل" منتقل شد تا تحت معاینه و مداوای پزشکان فدراسیون جهانی کشتی قرار گیرد. براساس آخرین اخبار دریافتی از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، رباط پای این کشتی گیر پاره شده و قادر به ادامه رقابت‌ها نیست.

به این ترتیب پرونده کاروان 53 نفره ورزش ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک با کسب چهار مدال طلا، پنج نقره و سه مدال برنز بسته شد. ایران در روز پایانی در رده شانزدهم قرار دارد و باید دید در پایان بازی‌ها این جایگاه حفظ خواهد شد یا نه.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه