یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پیروزی بزرگ یزدانی برابر حریف قدرتمند روس/ امید به طلا زنده شد

ورزش

پیروزی بزرگ یزدانی برابر حریف قدرتمند روس/ امید به طلا زنده شد

ملی پوش وزن 96 کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن موفق شد در فینالی زودرس کشتی گیر قدر روسی را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Best Nike Air Max Shoes 2021 , Air Max Releases and Deals , nike air jordan v 2 grey size 15 inches

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، رضا یزدانی، آزادکار عنواندار و مدعی وزن 96 کیلوگرم کشتی کشورمان که در دور اول مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود در دور دوم به مصاف "عبدالسلام گادیسوف" از روسیه رفت و توانست در یک کشتی زیبا و دیدنی با نتایج (صفر بر 3)، (3 بر صفر) و (2 بر یک)  بر حریف خود غلبه کند.

رضا یزدانی با این پیروزی راهی دور سوم شد که به احتمال فراوان باید در دیدار بعدی خود به مصاف برنده مبارزه کشتی گیرانی از قرقیزستان و ژاپن برود.

پیکارهای اوزان 66 و 96 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن راس ساعت 12 امروز یکشنبه در سالن اکسل شهر لندن آغاز شده و عصر امروز با مشخص شدن نفرات برتر این اوزان به پایان می‌رسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه