یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش انتقادات از ملی پوشان تکواندو مغرضانه است/ قهرمانان را قربانی نکنیم

ورزش

انتقادات از ملی پوشان تکواندو مغرضانه است/ قهرمانان را قربانی نکنیم

کارشناس تکواندوی ایران مدال نقره محمد باقری معتمد در مسابقات المپیک را ارزشمند خواند و گفت: نتایج تیم ملی تکواندو در المپیک لندن جای انتقاد دارد اما متاسفانه ادبیات استفاده شده از سوی برخی دوستان برای نقد عملکرد ملی پوشان صحیح نبوده و مغرضانه است.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | Air Jordan 1 Bubble Gum Atmosphere DD9335 - SBD - 641 Release Date - pallet of nike shoes for women

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی تکواندو طی سالیان گذشته در مسابقات مختلف نتایج درخشانی کسب کرده و قهرمانان این رشته ورزشی نقشی موثر در کسب همین عناوین با ارزش داشته‌اند اما متاسفانه امروز سپر اختلاف بین چند نفر شده‌اند.

وی در ادامه افزود: یوسف کرمی همان قهرمانی است که سال‌ها برای تکواندوی ایران مدال‌های باارزش و رنگارنگی کسب کرده، چرا با دو باخت باید این چنین مورد هجمه انتقاد آن هم از نوع مغرضانه قرار گیرد؟!

این مربی و کارشناس تکواندوی ایران افزود: مگر از مدال المپیک هم با ارزش‌تر داریم، چرا زحمات و تلاش‌های چند ساله محمد باقری معتمد نادیده گرفته می‌شود و مدال نقره المپیک که ارزش و اهمیت فراوانی دارد از سوی سرمربی سابق تیم ملی "کثیف" نامیده می‌شود؟ آیا این مدال دل مردم و به خصوص علاقمندان به تکواندو را شاد نکرده است؟ مگر معتمد برای کسب این مدال از تمام توان خود بهره نبرد؟ آیا آزردن یک جوان ورزشکار که تا همین چند ماه پیش شاگرد سرمربی پیشین تیم ملی بوده کار درستی است؟

نوذری در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار مهر ضمن انتقاد از رضا مهماندوست اظهار داشت: فرجام دانش، مرتضی کریمی و برخی دیگر از کارشناسان از تیم ملی تکواندو و نتایج آن در المپیک انتقاد کردند ولی با ادبیاتی صحیح به دور از توهین!

سرپرست هیئت تکواندوی استان البرز افزود: یوسف کرمی مبارزه خوبی به نمایش نگذاشت و ضعیف کار کرد، چرا کسی نمی‌آید نوع مبارزه او را تحلیل کند؟ چرا دلیل این نوع مبارزه کارشناسی نمی‌شود؟ آیا بی مهابا تاختن به این جوانان برای نمایش اختلاف عمیق بین برخی آقایان نیست؟

وی در پایان تصریح کرد: نتایج تیم ملی روی "شی هاپ چانگ" لندن دل همه اهالی تکواندو در ایران را آزرد و این نتایج جای انتقاد زیاد دارد ولی نباید از جوانانی که ماه‌هاست در اردوهای تیم ملی شبانه روز تلاش می‌کنند را نادیده گرفت و تنها عملکرد آنها را دلیل این نتایج عنوان داشت. امیدوارم آقایانی که به این جوانان توهین کردند روی عذرخواهی را داشته باشند.

قابل ذکر است تیم سه نفره تکواندو ایران در المپیک 2012 لندن با کسب یک مدال نقره در مکان دهم ایستاد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه