سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم تعطيلات فرصتی برای غارت جنگل!

زیست بوم

تعطيلات فرصتی برای غارت جنگل!

این درختان در مدت سه روز گذشته یعنی دقیقا زمانی که مردم سرگرم تکایا و عزاداری سید الشهدا (ع) هستند از منطقه جنگی خارج و درمحلی دپو شده است و ظاهرا افرادی مترصد موقعیت مناسب تاسوعا و عاشورا برای انتقال کامل آنها هستند.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Grailify - white nike air force mid mens 9.5 sandals size - nike sky hi dunk on people youtube Light Smoke Grey

به گفته اهالی منطقه جنگلی «ارم» در شهرستان نکا تعداد زیادی تنه درختان جنگلی از روزهای گذشته به طرز مشکوکی توسط افراد ناشناس از جنگل قطع و خارج شده است.

به گزارش تابناک، این درختان در مدت سه روز گذشته یعنی دقیقا زمانی که مردم سرگرم تکایا و عزاداری سید الشهدا (ع) هستند از منطقه جنگی خارج و در محلی دپو شده است و ظاهرا افرادی مترصد موقعیت مناسب تاسوعا و عاشورا برای انتقال کامل آنها هستند.

گفته شده در جریان خارج کردن این درختان صدمات زیادی به جنگل وارد شده است و مردم مصرانه خواهان رسیدگی متولیان به دست درازی انجام شده به منابع طبیعی هستند.
با داغ شدن این خبر برخی افراد پای پیمانکاران را وسط کشیده اند، موضوعی که باید در مراجع قضایی مطرح شود.

مساله چپاول منابع طبیعی مازندران در سال های اخیر با قاطعیت دستگاه قضایی همراه شده است و باید دید این مورد سرانجام به کجا خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه