سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم خسارت آتش به 3هزار متر مربع از اراضی جنگلی صومعه‌سرا

زیست بوم

خسارت آتش به 3هزار متر مربع از اراضی جنگلی صومعه‌سرا

‌رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صومعه سرا از مهار آتش سوزی سطحی در سه هزارمترمربع از اراضی جنگلی و مرتعی شهرستان صومعه سرا طی روزهای اخیر خبر داد.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | Grailify - nike roshe run gpx premium sz 13 girls High OG Ochreous Chill UNC - nike sb gato white gold black women youtube 2016

مهندس جمشید نعمتی ‌در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به وقوع حریق در اراضی جنگلی صومعه سرا همزمان با وزش باد طی روزهای اخیر اظهار کرد: طی روزهای اخیر با وقوع 2 فقره آتش سوزی در منطقه جنگل کاری شده دست کاشت هزارسرای تنیان میزان سه هزار متر مربع از جنگل‌ها با 212اصله نهال شمشاد دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه اطفاء آتش سوزی در منطقه هزارسرای تنیان صومعه سرا با تلاش و حضور به موقع مامورین یگان حفاظت، همیاران طبیعت و مامورین شهرداری در دو مرحله به مدت 3 و 2:30 ساعت به طول انجامید، افزود: این آتش سوزی با وسایلی نظیر آتش کوب، بیل، آب پاش دستی و یک دستگاه ماشین آتش نشانی مهار شد.

نعمتی ضمن گلایه از کمبود تجهیزات و امکانات مخصوص خاطرنشان کرد: با برخورداری از امکانات و تجهیزات مخصوص میزان خسارات وارده و درصد تخریب آتش سوزی را می‌توان کاهش داد.

وی متذکر شد:عوامل انسانی عامل وقوع این آتش سوزی بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صومعه سرا در پایان از آماده باش نیروهای یگان منابع طبیعی شهرستان برای جلوگیری از بروز حوادث خبر داد و اظهار کرد:همواره مامورین یگان حفاظت در حال آماده باش به سر می‌برند و در این راستا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده آتش سوزی مراتب را سریعاً با شماره‌گیری 1504‌ یا 01344325020 و 01344323125 به اداره منابع طبیعی صومعه سرا اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه