سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم مرگ یک قلاده پلنگ ایرانی در شهرستان رودبار - پنجمین پلنگ در سال 92 تلف شد

زیست بوم

مرگ یک قلاده پلنگ ایرانی در شهرستان رودبار - پنجمین پلنگ در سال 92 تلف شد

مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: شکارچیان غیرمجاز بار دیگر با کشتار یک قلاده پلنگ ایرانی کمیاب و در معرض انقراض فاجعه دیگری را برای محیط زیست کشور رقم زدند.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | Adidas Superstar Cloud White/Core Black - Core Black FV2819 - james harden adidas commercial 2018 schedule 2017

امیر عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بعد از ظهر روز گذشته  (یکشنبه ۱۳۹۲/۶/۳۱) به دنبال ارائه گزارشی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار، مبنی بر شکار یک قلاده پلنگ در منطقه ییلاقی آسمانسر از توابع جیرنده رودبار، نیروهای یگان محیط زیست در منطقه حاضر و پس از بازرسی از یک منزل شخصی، پوست پلنگ شکار شده را در انبار منزل مذکور کشف کردند.

به گفته وی، متخلف به محض مشاهده مامورین محیط زیست اقدام به فرار کرد که پس از مدتی توسط مامورین نیروی انتظامی منطقه عمارلو دستگیر و هم اکنون در حال بازجویی است.
عبدوس اظهار داشت: هنوز گزارش بازجویی و چگونگی کشتار این پلنگ به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان واصل نشده و کارشناسان در حال بررسی جزئیات حادثه هستند.

مدیر کل محیط زیست گیلان ضمن ابراز تاسف عمیق نسبت به این فاجعه زیست محیطی تصریح کرد: در حال تشکیل پرونده جهت معرفی متخلف به دستگاه قضائی هستیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه