سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی صنایع دستی مخالفت 800 نفر از هنرمندان صنایع دستی با طرح واگذاری امور به بخش خصوصی

صنایع دستی

مخالفت 800 نفر از هنرمندان صنایع دستی با طرح واگذاری امور به بخش خصوصی

800 نفر از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی با امضای نامه ای خطاب به روسای قوه قضاییه ، مجلس و بازرسی کل کشور خواستار جلوگیری از اجرای طرح واگذاری امور صنایع دستی به بخش خصوصی در دولت یازدهم شدند.

nike air force 1 low uv | 126 - Cement Grey 2022 For Sale CT8532 - Cardinal Red - Open Air Jordan 3 "Cardinal" White/Light Curry - nike 5 a side boots for sale 2017

به گزارش خبرنگار مهر، حدود 800 نفر از هنرمندان، فعالان و صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع دستی در نامه ای خطاب به روسای قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی، بازرسی کل کشور و رئیس جمهور مخالفت خود را با طرح واگذاری امور صنایع دستی به بخش خصوصی که توسط ملک زاده، رئیس پیشین سازمان میراث فرهنگی پیشنهاد داده شده بود، اعلام کردند.

آنها اختیار واگذاری صدور مجوز کارگاههای صنایع دستی و برگزاری نمایشگاهها به اتحادیه ها و بخش خصوصی آن هم به صورت شتابزده را غیرکارشناسی دانسته و خواستار تجدید نظر در این طرح شدند.هنرمندان صنایع دستی  در نامه خود که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزار مهر است، نوشته اند که واگذاری امور معاونت صنایع دستی به بخش خصوصی به صورت شتابزده و غیر شفاف انجام گرفته است و موجب ضرر به جامعه هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی می شود. بنابراین خوستار جلوگیری از اجرای این طرح و کار کارشناسی بیشتر روی این موضوع هستیم.

هنرمندان صنایع دستی روز دهم تیرماه امسال زمانی که به بهانه تقدیر از هنرمندان برتر به هتل همای تهران دعوت شدند، متوجه شدند قرار است امور صنایع به بخش خصوصی واگذار شود به همین دلیل نسبت به این طرح عجولانه واکنش نشان داده و مخالفت خود را اعلام کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه