سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان تصویب یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک خانه اتحادیه

یادمان

تصویب یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک خانه اتحادیه

همزمان با چهل و چهارمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک و بازسازی خانه – باغ اتحادیه بررسی  و تصویب شد.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | nike kd 7 ext long tail black line for sale - 401 – Ietp - New Air Jordan 1 High OG OSB DIAN Blue Chill Sorrowful CD0463

به گزارش ایرانبوم به نقل از کمیته پیگیری حفاظت از خانه های تاریخی تهران، در چهل و چهارمین جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران که 20 بهمن ماه 1392 برگزار شد، یک فوریت یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک و بازسازی خانه باغ معروف به اتحادیه واقع در محدوده منطقه 12 شهردرای تهران و بهره برداری از آن به عنوان مرکز فرهنگی، هنری به تصویب گذاشته شد و تمام اعضا شورای اسلامی شهر تهران به این مصوبه رای دادند.

پس از تصویب این مصوبه، این طرح به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران می رود تا درمورد تامین منابع خریداری این اثر تاریخی و کیفیت خریداری آن بحث و بررسی شود و ظرف یک ماه به صحن علنی شورای شهر باز می گردد تا دوباره به رای گیری گذاشته شود.

 گفتنی است خانه - باغ اتحادیه یکی از باقیمانده های باغ بزرگ لاله زار در محدوده منطقه 12 شهر تهران است که در 12 تیر سال 1384 به شماره 12057 در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده بود ولی متاسفانه در اثر عدم رسیدگی سازمان میراث فرهنگی به این اثر تاریخی و خریداری این بنا توسط این سازمان در سال 1384، مالکین خانه اتحادیه درخواست خروج این اثر را از دیوان عدالت اداری کردند و در 24 اسفند 1388 این اثر از ثبت خارج شد. »

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه