سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان رییس شورای شهر با اعلام کوتاهی سازمان میراث فرهنگی گفت - مشکل خانه دایی جان ناپلئون، 300 سهامدار آن است

یادمان

رییس شورای شهر با اعلام کوتاهی سازمان میراث فرهنگی گفت - مشکل خانه دایی جان ناپلئون، 300 سهامدار آن است

خرید خانه دایی جان ناپلئون بار دیگر با مشکل مواجه شد؛ این بار شورای شهر این مشکل را 300 سهامداری می‌دانند که نماینده قانونی برای فروش خانه ندارند. این در حالی است که رییس شورای شهر همچنان مشکل اصلی خرید این خانه و تخریب‌های اخیر آن را سازمان میراث فرهنگی می‌داند.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | nike air failed status in windows 7 2017 - Buy Online - nike lunar air force 1 white ice hockey tickets for Women & Men - FitforhealthShops

خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه میراث فرهنگی - خرید خانه دایی جان ناپلئون بار دیگر با مشکل مواجه شد؛ این بار شورای شهر این مشکل را 300 سهامداری می‌دانند که نماینده قانونی برای فروش خانه ندارند. این در حالی است که رییس شورای شهر همچنان مشکل اصلی خرید این خانه و تخریب‌های اخیر آن را سازمان میراث فرهنگی می‌داند.
 
احمد مسجد جامعی می‌گوید که خانه اتحادیه از جمله خانه باغات لاله زار است که هنوز باقی مانده، در تاریخ آمده، پزشک ناصر الدین شاه به او سفارش کرده بود که این باغ را حفظ کنید چرا که تنفس‌گاه تهران است. این روزها در لاله‌زاری که زمانی مرکزی برای علایق تهرانی‌ها بود، چیزی نمانده است به خصوص در این شرایطی که فقر فضای سبز در تهران داریم. بنابراین از همه جهت شورای شهر بر حفظ این خانه تاکید کرد و اقداماتی را هم انجام داد.
 
به گفته او، باز هم شنیده شد که در چند وقت اخیر بخش‌هایی از این خانه تخریب شده است. گزارشی هم به آقای حکیم‌پور، رییس کمسیون میراث فرهنگی شورای شهر دادند. در حال حاضر این تخریب‌ها که از سوی همسایه این خانه بود متوقف شده است.
 
احمد مسجد جامعی در پاسخ به این سوال که پس چرا خرید خانه انجام نمی شود و مشکل کجاست؟ می‌گوید که این خانه 300 سهامدار دارد و رییس کمسیون میراث فرهنگی شورای شهر می گوید که آن‌ها یک نماینده قانونی معرفی نمی کنند تا خرید این خانه انجام شود.
 
رییس شورای شهر تنها راه حل این مشکل را این می‌داند که دستگاه اجرایی این خانه را تملک کند و هر کس از سهامداران به این دستگاه مراجعه کرده و سهم خود را دریافت کنند.
 
 مسجد جامعی بار دیگر تاکید کرد که بیشتر مشکلات خانه اتحادیه به کوتاهی سازمان میراث فرهنگی بر می‌گردد. اگر سازمان میراث فرهنگی کوتاهی نمی کرد کار به اینجا نمی‌کشید. همیشه که نمی‌توان شهرداری را مقصر دانست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه