پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان نشت آب و ریزش سقف برج آزادی

یادمان

نشت آب و ریزش سقف برج آزادی

برج آزادی به دنبال بارندگی های اخیر تهران با نشت آب و ریزش سقف روبرو شد.

مدیر مجموعه آزادی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با ابراز نارضایتی شدید از این وضعیت گفت: از چند ماه گذشته پیش بینی چنین اتفاقی را می کردیم و به همین منظور بارها به شورای شهر و شهرداری تهران تذکر دادیم که روند بازسازی به کندی انجام می شود، اما متاسفانه توجهی نشد.

غلامحسین شاه علی افزود: نظر ما این بود تا بازسازی این مجموعه فاز به فاز پیش برود، اما سه فاز به طور همزمان انجام و عایق رطوبتی برداشته شد و هم اکنون نیز هیچ اقدامی نمی توان کرد.

مدیر مجموعه آزادی گفت: بازسازی این مجموعه از بهمن پارسال آغاز شد و به قول شهرداری قرار بود تا قبل از 22 بهمن تمام شود اما متاسفانه کار با کندی پیش می رود.

شاه علی با اشاره به شنیده هایی مبنی براینکه هنوز حتی قرارداد بسته نشده و دستمزد پیمانکار پرداخت نشده است افزود: اگر طرح بازسازی تا به این اندازه بی سروسامان است چرا آن را شروع کردند.

وی با بیان اینکه همه این موارد را به صورت کتبی به مراجع ذیربط اعلام کردیم اما هنوز اتفاقی رخ نداده است گفت: به ما پاسخ دادند که نمی خواهیم دقت را فدای سرعت کنیم در حالی که می توانستند با افزایش تعداد تیم ها به اتمام این طرح کمک کنند.

مدیر مجموعه آزادی افزود: روزهای بلند و آفتابی تابستان و بهار را از دست دادند و اکنون در این شرایط گرفتار شدیم؛ شرایطی که روز به روز خسارت های بیشتری را به مجموعه آزادی وارد می کند.

محوطه بیرونی و اداری برج آزادی در برخی نقاط با نشتی آب و در برخی مکان ها با ریزش سقف همراه است.


منبع: تابناک

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه